Impressive Fireworks

Gra server (OFFILNE) Nie offtopuj człowiecze ! :Offtop:

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

server jest OFF

  • Index
  •  » ...
  •  » Jak zrobic preseta (PORADNIK)

#1 2013-02-22 00:34:45

kavaiwolf

Mistrzyni trollowania o3o

Skąd: A z .....
Zarejestrowany: 2013-02-21
Posty: 7
Punktów :   
Nick w grze :: Kavaiwolf Będe nieczęsta...

Jak zrobic preseta (PORADNIK)

Zrobie jak tylko naucze sie go robic -,- Albo, poprostu przetłumacze na polski angielski poradnik c:
Jednak ktoś już go napisa,ł wiec zamieżam go przekazac tutaj . A i tak poradnik stwożył Lanasande z forum FeralHeart i Impressive World .

Na początek należy skopiować z folderu scripts (C:/Impressive Title 0.5/media/materials/scripts) jakikolwiek plik o rozszerzeniu .mat (material). Skopiuj go i wklej w tym samym folderze. Nazwij go imieniem swojej postaci (przykład: Allen). Otwórz go i skasuj wszystko co znajduje się wewnątrz i wklej tam to:


material AllenMat/ManeMat
{
receive_shadows on
technique
{
pass
{
ambient 1.000000 1.000000 1.000000 1.000000
diffuse 1.000000 1.000000 1.000000 1.000000
specular 0.010000 0.010000 0.010000 1.000000
emissive 0.000000 0.000000 0.000000 1.000000
cull_hardware none
cull_software none
texture_unit
{
texture AllenmaneTex.jpg
tex_address_mode wrap
filtering trilinear
}
}
}
}
material AllenMat/TeethMat
{
receive_shadows on
technique
{
pass
{
ambient 1.000000 1.000000 1.000000 1.000000
diffuse 1.000000 1.000000 1.000000 1.000000
specular 0.050000 0.050000 0.050000 1.000000 12.500000
emissive 0.000000 0.000000 0.000000 1.000000
cull_hardware none
cull_software none
texture_unit
{
texture teethTex.jpg
tex_address_mode wrap
filtering trilinear
}
}
}
}
material AllenMat/HeadMat
{
receive_shadows on
technique
{
pass
{
ambient 1.000000 1.000000 1.000000 1.000000
diffuse 1.000000 1.000000 1.000000 1.000000
specular 0.010000 0.010000 0.010000 1.000000
emissive 0.000000 0.000000 0.000000 1.000000
texture_unit
{
texture AllenheadTex.jpg
tex_address_mode wrap
filtering trilinear
}
}
}
}
material AllenMat/EyeMat
{
receive_shadows on
technique
{
pass
{
ambient 1.000000 1.000000 1.000000 1.000000
diffuse 1.000000 1.000000 1.000000 1.000000
specular 0.050000 0.050000 0.050000 1.000000
emissive 0.000000 0.000000 0.000000 1.000000
cull_hardware none
cull_software none
texture_unit
{
texture AlleneyeTex.jpg
tex_address_mode wrap
filtering trilinear
}
}
}
}
material AllenMat/BodyMat
{
receive_shadows on
technique
{
pass
{
ambient 1.000000 1.000000 1.000000 1.000000
diffuse 1.000000 1.000000 1.000000 1.000000
specular 0.010000 0.010000 0.010000 1.000000
emissive 0.000000 0.000000 0.000000 1.000000
texture_unit
{
texture AllenbodyTex.jpg
tex_address_mode wrap
filtering trilinear
}
}
}
}
material AllenMat/TailMat
{
receive_shadows on
technique
{
pass
{
ambient 1.000000 1.000000 1.000000 1.000000
diffuse 1.000000 1.000000 1.000000 1.000000
specular 0.010000 0.010000 0.010000 1.000000
emissive 0.000000 0.000000 0.000000 1.000000
texture_unit
{
texture AllentailTex.jpg
tex_address_mode wrap
filtering trilinear
}
}
}
}



Tam gdzie wpisałam Allen ma znajdować się imię twojej postaci.
AllentailTex.jpg - jest to nazwa tekstury (w tym przypadku jest to ogon). Jeżeli twoja nazywa się inaczej (np. AllenTailTex, Allentailtex, allentailTex itp.) należy to zmienić, inaczej ogon będzie w formie template, czyli cały biały.

Po wykonaniu powyższych czynności należy zapisać plik i przejść do folderu Release (wrócić do folderu Impressive Title 0.5, wejść w game i Release). Skopiuj plik Halfblood.campaign do tego samego folderu i nazwij go jak chcesz. Otwórz go. Wykasuj wszystko co jest tam napisane i wklej to:


[Initialize]
World_Load=Castle
Sky_DayTime=1810
Sky_FreezeTime=true
Unit_Create=PLAYER,Allen,Body,Head2,Mane9,Tail6,Wingless,AllenMat,Tuft7

[]
EventCondition=PROGRESS,0

Unit_Reset=PLAYER
Unit_ClearAttackList=PLAYER
Unit_PushAttackList=PLAYER,Dash
Unit_PushAttackList=PLAYER,Slash
Unit_PushAttackList=PLAYER,Roundhouse
Unit_PushAttackList=PLAYER,Somersault
Player_ResetSkills
Unit_ToggleStance=PLAYER

FadeIn=1


Już już, tłumaczę o co chodzi.

Allen - imię postaci.
Head2 - typ głowy. Ta jest akurat z długimi uszami.
Mane9 - grzywka lub jej brak (Maneless)
Tail6 - ogon.
Wingless - skrzydła, tu akurat ich nie ma.
AllenMat - plik material. Pamiętaj o dodaniu do imienia postaci cząstkę "Mat".
Tuft7 - tuft lub jego brak (Tuftless).

Tutaj też Allen należy zastąpić imieniem postaci. Castle też jest randomowe - możecie tu wpisać każdą nazwę mapy, lecz musi to być mapa standardowa. Jeżeli wpiszesz nazwę mapy skądś ściągniętej/stworzonej przez ciebie, lew będzie wisiał w powietrzu.

Następnie przechodzimy do tej przyjemniejszej części tworzenia a mianowicie do tekstur. Do stworzenia ich potrzebujemy jakiegoś programu graficznego: GIMP, Photoshop, Open Canvas itp. Nie radzę robić presetów w Paincie bo wyglądają dość nieestetycznie.

Gdzie znajdują się poszczególne części ciała wyjaśniła BlackHollow w tym temacie. Zapisz wszystkie obrazki z tego tematu w wybranym przez ciebie folderze. Następnie wejdź w ten folder i otwórz wybrany obrazek (załóżmy, że jest to obrazek pokazujący rozmieszczenie części głowy) w programie graficznym, np. Photoshopie. Dalej koloruj już jak i co chcesz, byleby to było zgodne z obrazkiem pomocniczym.

Jeżeli chcesz, by twój lew miał grzywę stwórz nowy plik o nazwie AllenmaneTex (oczywiście w miejsce Allen wstaw imię swojej postaci) o wymiarach 512x512 pikseli.

Jak już skończysz wszystkie tekstury (jeżeli liczyć z grzywą powinno ich być pięć) zapisz je wszystkie w formacie jpg, po czym zaznacz je wszystkie i skopiuj do folderu textures (C:/Impressive Title 0.5/media/materials/textures). Oczywiście wszystkie muszą mieć nazwę zgodną z nazwą w pliku material.

Kiedy już zrobisz wszystko dokładnie sprawdź wszystko jeszcze raz. Dopiero po tym zgłaszaj mi jakiekolwiek niedogodności w sprawności tej metody.


A jeśli chodzi o Allena, to tak - zrobiłam jego preset 


Miłego tworzenia Wszystko od Lanasande

Ostatnio edytowany przez kavaiwolf (2013-02-22 15:48:41)


Chcesz zapłacic ? PŁAC ŚMIAŁO O3O
:SPAM
Mój kolor Moderowania T^T

Offline

#2 2013-02-22 15:51:48

 blodywolf

Queen Of Fireworks !

Call me!
Skąd: Ponyville
Zarejestrowany: 2013-02-21
Posty: 12
Punktów :   
Nick w grze :: blodywolf
WWW

Re: Jak zrobic preseta (PORADNIK)

Bardzo przydatny poradnik ^^ Chociaż powinnam to , kierowac do Lanasande o3o


http://gifsoup.com/NDg1NTgx Nie pasuje ci coś ?

Moderuje na fioletowo

Offline

  • Index
  •  » ...
  •  » Jak zrobic preseta (PORADNIK)

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.rangerspl.pun.pl www.slodkiflirtrpg.pun.pl www.centrumkonoha.pun.pl www.eti2009.pun.pl www.wiptril.pun.pl